top of page

Terms & Conditions

Šie Lietošanas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) nosaka, kā notiek nodarbību rezervācija, apmaksa un norise MINDFULstudio SIA, reģistrācijas Nr. 40203642409, juridiskā adrese: Elizabetes iela 75, Rīga (turpmāk – Studija), t.sk. nosaka Studijas un Studijas apmeklētāju (turpmāk – Klients) savstarpējās tiesības un pienākumus. 

 

  1. KLIENTA TIESĪBAS CELT IEBILDUMUS
    1.1. Jebkādus Klienta iebildumus pret šiem Noteikumiem vai atseviķiem to nosacījumiem Klientam ir pienākums rakstiski (e-pasta veidā, nosūtot iebildumus uz Studijas e-pastu info@mindfulstudio.lv), izteikt un iesniegt Studijai izskatīšanai un kopīgā pusēm pieņemama risinājuma panākšanai pirms Studijas nodarbību rezervācijas, apmaksas un apmeklēšanas.
     

  2. KLIENTA PIEKRIŠANA NOTEIKUMIEM
    2.1. Piesakoties Nodarbībām un/vai apmaksājot Rezervācijas maksu par Nodarbībām Studijas mājas lapā mindfulstudio.lv vai Studijas sociālajos tīklos (Facebook vai Instagram: @mindfulstudioriga) un/vai apmeklējot Nodarbības Klients klusējot izsaka savu piekrišanu Noteikumiem un distances līgums Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 10.panta izpratnē starp Studiju un Klientu uzskatāms par noslēgtu ar šajos Noteikumos ietvērtajiem nosacījumiem un pušu savstarpējām attiecībām piemērojamas Latvijas Republikas tiesību normas, kas regulē distances līgumus.
     

  3. PAKALPOJUMA SATURS
    3.1. Studija sniedz Klientam pilates un jogas nodarbību (turpmāk – Nodarbības) rezervācijas pakalpojumus (turpmāk – Pakalpojums). 
    Pakalpojuma sniegšana faktiski tiek nodrošināta Studijas interneta mājas lapā mindfulstudio.lv vai Studijas sociālajos tīklos (Facebook vai Instagram: @mindfulstudioriga). 
     

  4. NODARBĪBU SATURS 
    4.1. Nodarbības faktiski notiek Elizabetes ielā 75,  Rīga. Nodarbību apraksti un Nodarbību pilnas izmaksas norādītas Studijas interneta mājas lapā mindfulstudio.lv un Studijas sociālajos tīklos (Facebook vai Instagram: @mindfulstudioriga). 
    4.2. Instruktors, kurš vada konkrētu Nodarbību (turpmāk – Instruktors), ir uzskatāms par patstāvīgu pakalpojuma sniedzēju Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē. Studija neuzņemas atbildību par Nodarbību faktisko saturu un norisi un/vai Instruktora rīcību vai prettiesisko bezdarbību.
    4.3. Pirms Nodarbības rezervācijas Klientam ir pienākums iepazīties ar Studijas interneta mājas lapā mindfulstudio.lv un Studijas sociālajos tīklos (Facebook vai Instagram: @mindfulstudioriga) pieejamo informāciju par konkrēto Nodarbību un, nepieciešamības gadījumā, rakstiski pieprasīt no Studijas visu nepieciešamo papildus informāciju par Nodarbību un Instruktoru, kurš to vada, lai pieņēmtu skaidru un apsvērtu lēmumu par savu vēlmi un savām iespējām piedalīties Nodarbībā un apmeklēt to, t.sk. Klientam ir pienākums objektīvi novērtēt savas priekšzināšanas, fiziskās sagatavotības līmeni un veselības stāvokli, nepieciešamības gadījumā, iepriekš konsultējoties ar savu ārstu un saņemot ārsta atļauju piedalīties Nodarbībā.
     

  5. REZERVĀCIJAS MAKSA 
    5.1. Rezervācijas maksa ir naudas summa, kuru Klients maksā Studijai par Nodarbības rezervācijas Pakalpojumu (turpmāk – Rezervācijas maksa). Pakalpojums uzskatāms par sniegtu ar brīdi, kad Klients apmaksā Rezervācijas maksu un saņem automātisku Nodarbības rezervācijas apstiprinājumu Klienta norādītajā e-pastā vai atbildes ziņu no Studijas.
    5.2. Gadījumā, ja Klients neapmeklē rezervēto Nodarbību jebkādu iemeslu dēļ, Rezervācijas maksa Klientam netiek atgriezta, ņemot vērā, ka Pakalpojums no Studijas puses ir sniegts pilnā apjomā. Ministru kabineta noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” izpratnē Nodarbība pielīdzināma izklaides pasākumam, kas notiek noteiktā dienā un laikā. Klients nevar izmantot atteikuma tiesības un pieprasīt Rezervācijas maksas atmaksu jebkādu iemeslu dēļ.
    5.3. Gadījumā, ja Nodarbība tiek atcelta tehnisku iemeslu dēļ, Nodarbības rezervācija tiek pārcelta uz citu Klientam un Studijai pieņemamu dienu un laiku pusēm savstarpēji rakstiski vienojoties.
    5.4. Par Nodarbības atcelšanu tehnisku iemeslu dēļ Studija vai Instruktors informē Klientu pēc iespējas īsākā laikā pēc attiecīgo apstākļu, kas liedz Nodarbības norisi, rašanās.
     

  6. NODARBĪBAS PILNA CENA
    6.1. Nodarbības pilna cena ir summa, kuru Klients apmaksā par Nodarbības apmeklēšanu.
    6.2. Nodarbības pilna cena ietvēr sevī Rezervācijas maksu un Instruktora atlīdzību.  
    6.3. Studijas interneta mājas lapā mindfulstudio.lv un Studijas sociālajos tīklos (Facebook vai Instagram: @mindfulstudioriga) tiek
    norādīta gan Nodarbības Rezervācijas maksa, gan arī Nodarbības pilna cena.
    6.4. Instruktora atlīdzība ir starpība starp  Studijas interneta mājas lapā mindfulstudio.lv un Studijas sociālajos tīklos (Facebook vai Instagram: @mindfulstudioriga) norādīto Nodarbības pilnu cenu un Rezervācijas maksu.
    6.5. Klients ir atbildīgs par galīgā norēķina veikšanu ar Instruktoru, kurš vada konkrētu Klienta rezervēto Nodarbību, t.i. Klients ir atbildīgs par Instruktora atlīdzības samaksu Instruktoram, proti, Klientam ir pienākums apmaksāt Instruktoram starpību starp Studijas interneta mājas lapā mindfulstudio.lv un Studijas sociālajos tīklos (Facebook vai Instagram: @mindfulstudioriga) norādīto Nodarbības pilnu cenu un Rezervācijas maksu. 
     

  7. NODARBĪBAS ATCELŠANA / NEIERAŠANĀS SEKAS
    7.1. Klients piekrīt, ka gadījumā, ja Klients atceļ Nodarbību mazāk kā 24 stundas pirms Nodarbības sākuma un/vai neierodas uz rezervēto Nodarbību, Studijai ir tiesības liegt Klientam iespēju rezervēt Nodarbības Studijas interneta mājas lapā mindfulstudio.lv un Studijas sociālajos tīklos (Facebook vai Instagram: @mindfulstudioriga) un liegt Klientam iespēju piedalīties Nodarbībās līdz brīdim, kad Klients apmaksā Instruktoram atlīdzību pilnā apmērā par atcelto/ neapmeklēto Nodarbību un būs saņemts attiecīga Instruktora apstiprinājums par Instruktora gatavību turpmākai sadarbībai ar Klientu.
    7.2. Izņēmuma gadījumos, piemēram, Klienta neparedzētas akūtas saslimšanas vai citu pieradītu force majeure apstākļu iestāšanās gadījumā, ja par attiecīgajiem apstākļiem Klients ir pienācīgi informējis Studiju pa e-pastu info@mindfulstudio.lv un sniedzis pietiekamus pierādījumus, Klientam var tikt piedāvāta iespēja pārcelt Nodarbību uz citu visām pusēm pieņemamu laiku. Katrs attiecīgs gadījums tiks izskatīts individuāli.
     

  8. ABONEMENTS
    8.1. Veicot vairāku Nodarbību vienlacīgu rezervāciju (turpmāk – Abonements) Rezervācijas maksa var tikt samazināta balstoties uz automatizētu lēmumu, kura piemērošanas algoritms iestrādāts Studijas interneta mājas lapā mindfulstudio.lv programmatūras nodrošinājumā.
    8.2. Abonementa noteikumi norādīti Studijas interneta mājas lapā mindfulstudio.lv un Studijas sociālajos tīklos (Facebook vai Instagram: @mindfulstudioriga).
     

  9. NODARBĪBU REZERVĒŠANA UN REZERVĀCIJAS MAKSAS APMAKSA INTERNETA MĀJAS LAPĀ
    9.1. Lai veiktu Nodarbības rezervāciju, Klients Studijas interneta mājas lapā mindfulstudio.lv Nodarbību sarakstā izvēlas konkrētu Nodarbību, kuru vēlas apmeklēt, un atvēr Nodarbības rezervācijas pieteikumu. 
    9.2. Klients ievada Nodarbības rezervācijai nepieciešamo informāciju, aizpildot visus laukus rezervācijas pieteikumā. 
    9.3. Rezervācijas kopējās izmaksas, t.i. Nodarbības pilna cena un Rezervācijas maksa, tiek parādītas uz ekrāna. Norēķinu valūta Studijas interneta mājas lapā mindfulstudio.lv ir euro.
    9.4. Lai pabeigtu Nodarbības rezervāciju, Klients pāriet uz Rezervācijas maksas apmaksas logu.
    9.5. Rezervācijas maksas apmaksu Klients veic, izvēloties kādu no iespējamām maksājumu metodēm, ko nodrošina maksājumu platforma Stripe:
        9.5.1. Visa, Mastercard, American Express, Maestro karšu maksājumi;
        9.5.2. Apple Pay;
        9.5.3. Google Pay.
    9.6. Izmantojot internetbankas apmaksas metodi (ja piemērojams), Klientam ir jāapstiprina rezervācija un jānoklikšķina uz pogas "Atgriezties pie tirgotāja".
    9.7. Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Stripe.
     

  10. ​STUDIJAS APMEKLĒŠANAS NOTEIKUMI
    10.1. Studijai ir tiesības atteikt piedalīšanos Nodarbībā Klientiem, kuri pārkāpj šos Noteikumus vai rada draudus citu Klientu vai Instruktoru drošībai.
    10.2. Klientam ir jāierodas studijā 5-10 minūtes pirms nodarbības sākuma. Ja Klients kavē Nodarbības sākumu vairāk nekā 15 minūtes, Studijai un Instruktoram ir tiesības atteikt Klientam piedalīšanos Nodarbībā dalību nodarbībā bez jebkādu izmaksu vai zaudējumu kompensācijas.
    10.3. Pirms Nodarbības sākuma Klienam ir pienākums samaksāt Instruktoram Nodarbības pilnu cenu un saņemt no Instruktora stingrās atskaites kvīti, ja apmaksa tiek veikta ar skaidru naudu.
    10.4. Pirms Nodarbības sākuma Klienam ir pienākums pārliecināties par sava veselības stāvokļa atbilstību plānotai fiziskai slodzei, informēt Instruktoru par esošajām veselības problēmām un iespējamām kontrindikācijām (piemēram, saslimšanas, traumas, pēcoperācijas stāvoklis utt.), un, nepieciešamības gadījumā, pirms Nodarbības rezervācijas un apmeklēšanas konsultēties ar savu ārstu un saņemt ārsta atļauju piedalīties Nodarbībā.
    10.5. Klientam ir kategoriski aizliegts piedalīties Nodarbībā alkohola vai narkotisko vielu reibuma stāvoklī, tūlīt pēc ēšanas vai smeķēšanas, medikamentu lietošanas,  spēcīgu vēdera, krūšu daļas vai galvassāpju gadījumā, kā arī ja Klients kopumā jūtas sliktāk, nekā parasti un nav noskaidrots šādas sliktas pašsajūtas iemesls. Klientam ir kategoriski aizliegts piedalīties Nodarbībā, ja Klients nejūtas vesels vai pastāv risks inficēt citus.
    10.6. Studija un Instruktors neuzņemas atbildību par Klienta veselības stāvokļa izmaiņām vai traumām, kas radušās, ja Klients ir piedalījies Nodarbībā bez ārstējošā ārsta atļaujas, nav ievērojis Instruktora norādījumus vai ir noklusējis informāciju par savu veselības stāvokli pirms Nodarbības sākuma.
    10.7. Nodarbības laikā Klientam ir pienākums novērot savu pašsajūtu un atteikties pildīt (nepildīt) visus vingrinājumus un prakses, kuras sagādā Klientam nepieņemamus / nepatīkamus pārdzīvojumus vai sajūtas, un/vai kuriem Klients fiziski vai mentāli nav gatavs, informējot par to Instruktoru.
    10.8. Nodarbības norises laikā jebkurā brīdī Klientam ir tiesības uz pārtraukumu, t.sk. ūdens uzņemšanai vai dabisko vajadzību nokārtošanai, par ko Klients, nepieciešamības gadījumā, informē Instruktoru.
    10.9. Klientam ir pienākums neatstāt savas mantas bez uzraudzības. Studija un Instruktors neuzņemas atbildību par jebkādas mantas drošību/uzglabāšanu. 
    10.10. Nodarbībās laikā Klientam ir pienākums vilkt mugurā tīru, brīvu un ērtu apģērbu, kas nerāda traucējumus kustībai, neslīd un lieki neatkailina ķermeni, nekrīt uz sejas un nerada aizsmakšanas risku. Nodarbībās laikā Klientam ir aizliegts lietojiet smaržas vai citus produktus ar stipru aromātu. Klientam ir aizliegts Studijas telpās atrasties ielas apavos (apavi jāatstāj tam paredzētajā vietā pie ieejas Studijas telpās).
    10.11. Klientam ir pienākums ievērot ugunsdrošības un citus saistošus noteikumus.
    10.12. Klientam ir aizliegts filmēt vai fotografēt Nodarbības norisi bez Instruktora un visu pārējo klātesošo klientu piekrišanas.
    10.13. Studija un Instruktors nav atbildīgi par saistību izpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus Studijas un Instruktora saprātīgas kontroles (piemēram, nelaimes gadījumi, dabas katastrofas un nelabvēlīgi laika apstākļi, utt.).
    10.14. Studijai ir tiesības vienperoniski labot kļūdas vai neatbilstības mājas lapas mindfulstudio.lv un šo Noteikumu saturā. 
     

  11. KLIENTA TIESĪBAS ATTIECĪBĀ UZ NODARBĪBU KVALITĀTI
    11.1. Visu atbildību par Nodarbību atbilstību Studijas interneta mājas lapā mindfulstudio.lv un Studijas sociālajos tīklos (Facebook vai Instagram: @mindfulstudioriga) norādītajam aprakstam un tās kvalitāti nes Instruktors, kurš vada konkrētu Nodarbību. 
    11.2. Ja Klients uzskata, ka faktiski apmeklētā Nodarbība neatbilst solītajam vai ir zemākas kvalitātes nekā paredzēts, viņam ir tiesības iesniegt sūdzību konkrētam Instruktoram, vienlaikus informējot arī Studiju.
    11.3. Klientam ir jāinformē Studiju par pakalpojuma kvalitātes neatbilstību vai citām sūdzībām pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 2 nedēļu laikā pēc Nodarbības apmeklējuma. 
    11.4. Sūdzību var iesniegt, sazinoties ar Studiju pa e-pastu info@mindfulstudio.lv.
    11.5. Sūdzības par Nodarbības kvalitāti tiks izskatītas kopīgi ar konkrētu Instruktoru, kurš vadīja Nodarbību. Pamatotu neatbilstību atklāšanās gadījumā Klientam var tikt piedāvāta daļējā vai pilna maksas atmaksa par konkrēto Nodarbību. 
    11.6. Instruktoram ir tiesības pēc saviem ieskatiem, nepamatojot iemeslu, atteikt Klientam piedalīšanos Nodarbībā, atgriežot Klientam maksu par konkrēto Nodarbību pilnā apmērā.
     

  12. Strīdu izšķiršanas kārtība
    12.1. Visos jautājumos, kas nav atrunāti šajos Noteikumos Studija un Klients apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.
    12.2. Jebkuru strīdu vai nesaskaņu gadījumā aicinām Klientu vispirms sazināties ar Studiju pa e-pastu info@mindfulstudio.lv lai apspriestu radušos situāciju un meklētu abpusēji pieņemamu risinājumu.
    12.3. Ja strīdu neizdodas atrisināt sarunu vai sarakstes ceļā, abas Studija un Klients piekrīt strīdu risināt Latvijas Republikas tiesā, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus.
    12.4. Klientam kā patērētājam ir tiesības vērsties arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, lai saņemtu palīdzību strīda risināšanā. Informāciju par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un platformām var atrast Patērētāju tiesību aizsardzības centra mājaslapā: www.ptac.gov.lv.
    12.5. Ja klients ir citas Eiropas Savienības dalībvalsts iedzīvotājs, viņam ir tiesības izmantot arī Eiropas Savienības tiešsaistes strīdu izšķiršanas (ODR) platformu, kas pieejama šeit: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

bottom of page